I have a dream

2011-05-26 - 14:38:28
Jag har en dröm, betyder det. ;P

Men jag har en dröm som jag vill uppnå, man kan också kalla det som ett mål i livet, i träningen. Jag har alltid älskat att jogga, jag älskar det för man är så fri i det man gör, man kan springa vart som helst och man kan pressa kroppen dit man vill. 

Så jag har en dröm, om att bli en distanslöpare. Jag har en dröm, som jag haft sen barnsben, att bli en grym löpare. Jag vill vara så bra på detta att jag kan springa vårruset (tex) på under 20min. Jag vill kunna springa mil efter mil, lopp efter lopp och bara älska det! 

Min dröm ska bli sann, en dag.. Eller natt. 

En dag ska jag vara så grym att jag själv tappar hakan!
I have a dream - Bild 1
Postat av: Erica

Klart den blir sann:) du e grym!:)

2011-05-27 - 06:34:17
Postat av: Mii

Tack söt :)

2011-05-27 - 10:44:18
URL: http://blackorchiid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0