Herbalife test och annat tjim

2011-05-11 - 15:50:00
Denna dag har rusat iväg, men det kanske blir så när man har en del att uträtta. Har varit till gamla jobbet och fixat lite grejjer till tårtan jag ska göra, sen var det möte för att se hur jag äter typ... Herbalife, det var gratis med ett tanita test igen. Men det måste vara nåt fel på hennes för den visa inte samma som den andra och mer OCH mindre på vissa saker. 

Hennes räkningar var lite mer "ungefär såhär ligger du" och den på gymmet är mer "såhär är det och det är ganska precis". Så jag tror mer på gymmets, även om vissa saker var bättre på hennes. ;) 

Sen var det att man skulle köpa shakes o grejjer men de var mkt dyrare än vanliga protein shakes, så om jag ska köpa sådana så blir det den billigare. Här tänker vi med plånboken!!!

Hon räkna ut att jag får i mig ca 80g protein per dag, men skulle behöva lite mer än 90. Så helt fel ligger jag inte iaf. Men på det hon hörde så tyckte hon att jag skulle rasa i vikt.. Men ICKE!!! Säger ju det, min kropp är knäpp!

Och kroppen mår bra, det är inte för mkt fett o för lite muskler, men om hon mätt i januari så vet jag att det hade blivit annorlunda. ;) 

Sen gick jag hem från henne vilket tog mig 45-50min. 
Det har varit mkt knallande idag, så lite träning har jag fått trots allt. Men jag känner mig inte nöjd ändå och negativa tankar kommer på en gång. Men får se om jag joggar lite sen eller om jag vilar.. Jag fick lite ont i smalbenet för jag hade fel skor på mig, så kanske ska vila... 

Imorn ska jag iaf köra indoor walking och ett grymt tungt styrkepass ;)) Sen kanske jag.. Jag vet inte. Känns som att jag inte gör tillräckligt, blir så trött på detta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0