HATAR pollen

2011-05-24 - 07:01:45
Hatar hatar hatar hatar... kan inte skriva det nog men för att inte fylla hela blogginlägget med det så stannar jag där med mitt hatar... Uuuuh!

Vaknar varje morgon med täppt näsa, rinniga ögon och ett allmänt tillstånd som är bara piss. Och så ska man träna på detta, det är helt sjukt var jag inte är på topp. FÖR DEN JÄVLA POLLENS SKULL!

Sen att min son ville gå upp 05.30 gjorde väl inte min morgon sådär på jätte skinande humör, helst inte när man mår som jag gör. Ville bara sova bort all misär.. Men icke, han gallskrek så fort jag försökte få honom att lägga sig igen. Zzzz....

Ingen bra start på dagen, ingen bra start på löpardagen men skam den som ger sig och om jag bli sjuk så får jag vara det imorn. Idag har jag inte tid! 

Idag har jag en tid med tränarn också, ska få lära mig lite nya maskiner. Igår vilade jag lite, och jag känner mig samtidigt lat pga det men ändå inte - förbättring!
Jag vill jogga... Jag vill må bra och jogga! 

Men inget hjälper, inte ipren eller alvedon = Pollen! 
GAAAAH! Hata björkpollen!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0