Fredag - Dagen då synden var ljuv

2011-05-28 - 17:37:39
Rubriken lyder som den gör eftersom jag åt mycket gott med rent samvete. Det är väl både bra och dåligt kan jag tänka mig men idag ska jag ta det lugnt och imorn. :) 

Igår bjöd min make ut mig på middag och bio nämligen. Imorn är det mors dag som alla vet, (hoppas jag ;)) men då är vi bortbjudna på kalas, vilket jag tycker är en sjukt dålig dag! 
Inte bara det att det är mors dag (!) utan också att dottern har karateträning, vilket dom vet (familjemedl). Men men, vi åker dit tidigare så hinns även det med, trist att stressa dock. :)

Så kalas imorn, men oftast brukar det inte vara såå mkt av min smak på deras kalas, som tur är får jag väl säga då ;) 

Men igår åt vi kött, jag tog några pommes, sås, en öl, latte och en stor kaka (som jag inte åt upp, smaka för mkt bikarbonat). Sen på bion blev det popcorn och nästan en hel polly påse :D Haha!
Vi såg Thor i 3D - Det var första ggn jag och min make såg i nya 3D och det var väl bra men vi förstår inte varför det är så hajpat?! 

SÅ bra är det väl inte? 
"2D in selected theatres" - Vi kanske bara har blivit gamla? (Läs 26) Men orka sitta med de jätte glasögonen som bara ramlar ner från näsan? Jag fick ju sitta och hålla i dem. MEN Ja, jag älskar djupet det blev i filmen. 

Och filmen? 
Oh c'mon, i'm a sucker for sci-fi, fantasy and heroes! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0