För mkt kolisar

2011-05-29 - 23:16:57
Har resulterat i spänd/svälld mage. 
Usch, jag har verkligen inte saknat detta men idag var jag duktig trots allt (inte för att helgen var speciellt bra, måste jobba på det där!) och tog en sallad medans maken, svärmor och sonen åt hamburgare och kebab. *Klapp på axeln

Kan ju säga att jag var grymt sugen på deras mat och inte min egen, inte alls! Min var inte ens god när jag kände dofterna av deras.. Men jag åt mitt och sen till kvälls var jag sugen på gott men maken hade köpt jordgubbar till mig <3 så åt upp nästan alla. 

Imorn blir det att springa 1 mil, det är mitt första mål när jag kommer till gymmet. Nu får det vara nog.

Förra veckan var inte bra träningsmässigt. 

•Måndag: Vilodag innan vårruset
•Tisdag: Medel styrka, magövningar och vårruset 5km
•Onsdag: Jogg ute 6km
•Torsdag: Tuff styrka, magövningar, lite kondition
•Fredag: Hemma med sonen
•Lördag: Liten promenad i lugnt tempo
•Söndag: Liten promenad i lugnt tempo

Baaaah... Känns inte bra.
Men ibland kommer livet och verkligheten emellan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0