Fasiken

2011-05-19 - 09:33:17
Så TRÖTT jag är idag!
Kroppen och ögonen vill inte riktigt vara med. Kan det ha med pollen att göra eller kanske att jag la mig 30min senare igår? Eller kanske både ock... ;)

Just nu känner jag att det ska bli skönt att det är en relativt lugn dag, iaf med träning. Nu på morgonen orkar jag inte ens en promenad, hungrig är jag också och väntar på mitt kaffe. 
Men det blir Indoor walking kl 12.00 i 45min men sen tänker jag bege mig hemåt. 

Jag har en tårta att fixa till imorn också, så baka botten nu på morgonen och sen knåpa ihop den ikväll. Den ska hämtas imorn bitti nämligen. Om jag har orken ikväll så får det bli en promenix eller jogg då. 

Nu måste jag hasa mig in i köket, ta mig lite kaffe och fixa mina ägg!
Eller nej det går ju inte, jag får göra mig en smoothie med lite extra protein i och en halv grape.. Mumma! Äggen måste jag ha till botten juuu....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0