Ägg & tårtgöra

2011-05-11 - 09:24:04
Är gott, ägg måste jag ha till frukost annars blir jag vilse på morgonen och står å stirrar tomt in i kylskåpet med en nästans skräckslagen handgest över munnen... Haha :P

Men nästan, vet inte vad jag ska äta till frukost om jag inte har ägg hemma. Men nu har jag det tack och lov! *Mumsar kokt ägg för omväxlings skull*

Till lördag ska jag göra en tårta, till min svärmor som fyller 60år. Jag hoppas verkligen att jag lyckas med vad jag har tänkt att göra, kan försöka måla upp bilden för er: 

Täckningen kommer vara ljus ljus blå, det kommer vara 1-2bilder på henne från när hon var ung, jätte vackra bilder. Ska försöka få till lite spets, jag är hemsk i spritsning men jag kanske får till det i pasta och sen är hennes favoritblomma liljekonvaljer. Blommorna kommer jag antingen spritsa dit men det lutar åt att jag gör ett par för hand som ska ligga intill fotot. 

Den är jätte fin i mitt huvud, nu ska jag bara få ner allt på en tårta. Så idag ska jag iväg till mitt gamla jobb och köpa mig lite oblat (man skriver ut bilden på ätbart papper) och det är att byta buss och skit, så det kommer att ta lite tid. 

Träningen kommer bli lidande idag men ska se om jag kommer iväg på en joggingtur ikväll. 
I övrigt, jag väger mer ju mer jag tränar.. Musklerna som samlar på sig vatten? Så fort jag inte tränat ett par dagar sjunker vikten snabbt igen...?! :P 

Slängde jag in lite sådär bara... :D


Ha en underbar dag i solen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0