Surar litet

2011-03-18 - 10:06:03
Haha, det är inte så farligt egentligen. Jag är fortfarande på bra humör fast trött.. Ja men iaf. Jag surar litet, för vågen visade plus. -.-
Inte för att jag är besatt av att väga mig... men nå tycker jag att det borde visa nåt, än vad det har gjort på snart 2månader, men men.. Min kropp är väl trög! ;)

Uff.. Bara sitter här. Ska snart komma igång tänkte jag. En kopp kaffe till ska jag nog ha, lite musik med fart i - gillar verkligen låten "C", den får igång mig! ;)  - sen ska jag ner till gymmet och snacka med dem. Ska fan ta tag i't istället för att sura! Skärpning! :D

Skam den som ger sig!


Postat av: C

Väg inte, mät!

Resultaten syns mycket tydligare och är mer korrekta om du mäter saker som midjemått o.s.v.



Vikt är beroende av massvis av faktorer och kan vara direkt missvisande!



Haha låten är lite speciell sådär, no stress samtidigt, som du säger, så är den nog lite av en tempohöjare.



Å andra sidan, bara för att man gör något snabbt betyder det inte att man känner sig stressad! :D

2011-03-18 - 13:38:44
URL: http://baylake.eu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0