Lättare el samma?

2011-03-31 - 13:36:16
2 minuter snabbare på 3 dagar, det är grymt bra förbättring, kändes det lättare när du sprang eller var det ungefär lika tungt?

Ska bli kul att se hur långt ner du kommer i tid! Go go go!


Det var lättare eftersom jag vred ner tempot lite, så jag kunde denna gång springa längre utan att halsen eller benen krampa. Första försöket gjorde jag i intervaller, gå 2min och sen springa 10km/h i 10min. Tror jag det var...

Nu springer jag i 8,5km/h och efter 3km så ökar jag takten till 9,5-10km/h. Jag tycker att det är lite trist att springa så sakta som 8,5 men ska jag orka och kunna öka senare måste jag det, och det gäller bra övertalning i mitt huvud kan jag lova. ;)

Så ja, det är mkt lättare nu men även om jag skulle jämföra på samma hastighet så är det ändå lite lättare, min kondition börjar komma igång. Men springa är nåt jag alltid älskat, tro't eller ej! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0