Snart semester - Dag 25 av 30.

2011-07-05 - 10:04:05
Kom på idag att det bara är 1½ vecka kvar till då barnen har semester från skola och dagis, jag var inte beredd på det men då blir det om man är helt insnöad i träningar och utmaningar. Haha, men det ska bli jätte mysigt, jag längtar. :) 

Jag står fortfarande stilla på 62,1kg men jag ska ta och måtta mig, men jag slår var om att de också står stilla. Känner ingen förändring i kroppen - att jag skulle ha blivit mindre då. 

Fick en kommentar av min väninna när vi var ute och gick en kvällsprommis, vi pratade om vad vi ville bli av med på kroppen och då visade jag mina lår (högst upp, nedanför ljumskarna står det ut lite) att jag ville bli av med det en gång för alla och så plötsligt klappa hon till mig o sa nåt liknande som:

"Vafan, man ser ju musklerna i ditt lår, hur det rör sig...mutter mutter!" Hahahah! 
Jag tror fan att det är den finaste komplimang jag har fått ;D!!! Så tack!

25dagar kvar, med idag inräknat, jag är fortfarande sjukt positiv! Känns riktigt bra, och att jag skötte helgen såpass bra som jag gjorde så har jag åter igen bevisat för mig själv vad jag är kapabel till. Jag behöver inte äta så mkt, jag kan avstå! 

Min nästa utmaning är att inte äta nåt bröd, möjligtvis till helgerna sen men inte nu. Jag ska avvänja mig, även om det är rågbröd så vill jag få ner kolisarna. 

Idag är frukosten 1ägg, kaffe och proteinshake. Måste köpa ägg för nu är de slut (äter vanligtvis 2 ägg). 

Gårdagen sluta på:
Totalt intag
Fett: 46 g Protein: 75 g Kolhydrater: 22 g -815 kcal

Det ser fint ut, förutom att det var så lite kcal, men men. Jag somna hos sonen vid 20 också, jag var ordentligt trött efter träningen. Det tar om man vilat 1 vecka och sen kör stenhårt igen. ^^
Dock försökte jag få upp mitt fett intag med hjälp av olja och majonnäs....men icke!

Jag har också hittat klänningen jag vill ha på bröllopet!!! Sjukt fin, bild kommer, såklart ;) Bildfreak...
Men den är st 34... O.O Köpte den på tradera och det stod 36 (vissa 36or kan jag komma i) och la ett skambud på 20kr och VANN DEN! Så med frakt kosta den mig 54kronor!

Imorn ska jag till en skräddare för att sy UT den.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0