Back to school

2011-07-07 - 09:46:26
Räknar nedåt... Gäääsp! 
Så startar jag mitt inlägg "GÄSP!"

Blev grymt trött igår, jag har liiiiiiite träningsvärk men knappt. Men sist så tilltog träningsvärken på dag2 för mig så jag hoppas på samma nu igen. Knäppt, att man VILL ha det. Haha. 

Jag är på gott humör, lite blandade känslor men på gott humör! Idag ska jag iväg på möte för att börja skolan i höst, spännande och läskigt. Sen är det sömmerskan som sagt. 

Jag vet inte om jag kommer träna, vi får se när kaffet kommer in i kroppen. Annars tänkte jag på en joggrunda ikväll....eller vänta, det får jag inte göra ännu. Jag får dra med min vän som drar en prommis på 8km/h så blir det en effektiv runda! ;) 

Idag bestod frukosten av:

•1,5msk Keso 
•1 ägg
•5st skinkskivor rökt
•Kopp kaffe

Mmmm kaffe. *njuta* 

Jag måste erkänna att jag är mäkta stolt över att jag har klarat mig från godis och kolhydrater så som jag har gjort ändå. Jag som är en brödfantast har inte ätit bröd sen i lördags (eller var det söndag?), vilket som så är det inget under veckan och det är stort.

Men som jag säger med allt: Allt har sin tid, när man är redo så händer det bara!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0