Svar på kommentar, tårtor

2011-01-17 - 12:12:52
"Helvete... Det där kan du minsann. Jag är grymt imponerad. Vad står det på tårtan med evanescenceliknande sångerskan på? 

Galet, men då vet man vart man ska vända sig om man ska köpa tårta!"


Tack så mkt "C" !! :o))
Texten är tagen från Within Temptation - Pale. Jag tog mkt av min inspiration från dessa låtar och videos, kan vara för att jag lyssna mkt på dem under den tiden.

Javisst, hör av dig så kan jag nog skrapa ihop ngt. ;o)
Klicka mig


Postat av: C

Oj, en riktig favoritlåt till mig med. Har en tendens att fastna för smått melankolisk musik med grymma kvinnliga sångerskor.



Den låten är lite paradoxal, musiken och tonen i låten drar ner än medan texten säger åt en att kämpa på och bli starkare. Passande på det sättet att tonerna förklarar hur man känner när man behöver intala sig själv att man måste ta sig ur det, men det är svårt att ta med sig styrkan som texten skulle kunna ge en.



Blev nästan lite filosofiskt det här!



Cool text att ha på en tårta, skulle vara kul att veta i vilken sammanhang som tårtan gjordes och vem som fick den.

2011-01-17 - 12:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0