RockTema

2011-01-28 - 09:17:24

Kaffet är slut, och det känns inte bra.

Jag är trött som få idag.. Att sova 5timmar brukar inte få mig så trött annars, men kanske är för att jag behöver mer sömn nu efter träning?! Aja.. Trött iaf.

Måste iväg och köpa kaffe nu, innan jag slänger mig in i ännu ett pass. Sen måste jag även börja med tårtan som ska till imorn, rocktema tårtan! Har fortfarande inte bestämt mig...suck... Men fantasin kommer väl när jag völ sitter där och pysslar.

Hoppas att jag fortfarande kan modellera :o/

Man ska klä ut sig lite smått till imorn, lite extra rockig, älskar att klä ut mig. ;p Men jag tänkte köra det lugnt, köpe en massa gnuggisar och täcka mina armar med dem, haha. Skoj, får vi se hur jag ser ut i en massa tatueringar. Jag tänkte först gå som goth, så jäkla skoj ju, ja den snygga stilen!!

Men jag orkar nog inte, eller så är det bara tröttmössan som talar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0