Man ska inte lyssna på fruar!

2011-01-17 - 12:23:18

Har jag lärt mig nu!! Haha, jag trodde dock att sin fru ska veta vad man tycker om, som man. Jag vet vad min man tycker tex. Men det visste inte denna fru.. Haha.

Han gillar inte Lordi, så det blir inte en sådan tårta. Jag fråga hnm nu igen och fråga mer direkt och han börja skratta "Nej nej nej!" .

Det var lite synd tycker jag, hade varit roligt att få skapa ngt sådant. De har ju roliga loggor etc etc, men nu blire annat. Det får bli en mer klassisk rock tema tårta, svart, lite nitar, kanske döskallar, rosor, gitarrer... 

Tjaa, nåt sånt här:



Haha, så kan det gå!!

Postat av: Anonym

"Jag vet vad min man tycker tex." -Är du säker på detta eller tror du bara det, som ovannämnda fru? ;)



Nästan synd att han inte gillade Lordi, hade sett fram emot att se hur den tårtan hade blivit!



Får väl köra en Iron Maiden tårta med Eddie istället!

2011-01-17 - 13:10:52
Postat av: Crazylicious

Haha, stackars fru! Noll koll! :P Håller med att det var synd att det inte blir en Lorditårta, men rock som rock, du hittar säkert på ngt bra!

2011-01-18 - 11:10:46
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0