Bakslag?

2011-01-28 - 09:05:50
Igår några timmar efter träningen hade jag lite mindre bakslag, eller jag kände mig inte alls peppad utan bara besviken. Min mage, av ngn anledning, är som uppsvullen och har varit det sen i måndags - så jag kände att det var skit eftersom jag bara kände min fetare. ;p

Idag känns det bättre, det börjar äntligen lägga sig och oavsett hur mkt jag vill hitta på ursäkter (undermedvetet) till att få sluta med det jag gör så kommer jag inte göra det!!
Men här har ni människan med världens sämsta motion och musklerna har förtvinat för länge sen, haha, ja förutom kanske "bära-barn-musklerna" då.


Idag blire sista träningen för denna vecka och jag ska ge extra mkt idag eftersom jag tog en liten macka igår kväll, var såå hungrig av nån anledning. Min man var inte snäll heller, hade sagt till hnm att det är en jobbig dag och att jag är sugen på aaaalllttttttt så har han hyrt film och köpt chips.......................

Visst, jag är inte såå förtjust i chips men är man sugen på ALLT är man sugen på chips! Morr!!
"Men jag ska börja vara nyttig på söndag!"

Mmm.. Så därför måste han vara elak mot mig. Fnys. ;)
Men chips åt jag inget!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0