40 års partaj

2011-01-31 - 12:50:14

Var på det i helgen och visst var det mkt trevligt, en massa finnar som drack tonvis med alkohol är väl alltid trevligt? Sen så var alla, utom kanske 2, utklädda, eller klädde sig rockigt. Jag var nog den som stod ut mest med min annorlunda version av rock. ;o)
De flesta hade det vanliga, rock t-shirt, jeans, svart... Lite sånt.

Så kommer jag.. Korsett, svart kort kjol, nätstrumpbyxor, svarta höga skor.. Haha. Men jäklar vad komplimanger jag fick, av tjejer och killar. Snygg klänning fick jag höra. ;p

Och jag gjorde tårtan och jag fann såklart var jag skulle göra tillslut. Den fick symbolisera ett känt rocktecken, ingen direkt inriktning men ja, here it is!! (och lite annat, som mina egen gjorda tatueringar...Dock tog jag kort på dem i slutet av kvällen, så lite avskavda.. haha men men)

 

 
  


  

 

 

 

 

 

Postat av: Crazylicious

Fint, fint, fint!!

2011-01-31 - 21:45:30
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com
Postat av: Sussie

Riktigt snygg tårta! Du har verkligen fått till en snygg hand, alla detaljer på tårtan är verkligen perfekt! Och riktigt snygga hemgjorda tatueringar! :0)

2011-02-03 - 03:29:46
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0