2010/2011

2011-01-03 - 18:45:52
Vad är mitt nyårslöfte?

Mitt nyårslöfte var att inte ha nåt nyårslöfte. Jag bryter det alltid iaf, tillslut. Jag är skit kass på löften, ja mot mig själv iaf. Nån gång skulle jag gå ner till 55 kg - dock lite undervikt för mig, kan bero på det. Nån gång skulle jag aldrig äta godis igen.. Haha. Det var iof naiva tonårsskitlöften..

2010
Hur minns jag året?
Året gick jäkligt fort, alldeles för fort och december månad gick ännu fortare, så fort man ställde upp adventljusstakarna så var det som om ngn spola fram tiden till julafton.

Mitt år har varit lite ångest över diverse saker, såsom jobbet som jag trodde jag kulle få, inte fick. Och i aug blev jag vilsen för att de stängde ner butiken, vad skulle jag göra då? Vara hemma o glo.. kul!
Sommaren 2010 var helt och hållet upp och ner, med underbara soliga dagar som kunde bli svarta och lusten att dränka sig i sjön kom som en iskall vind. Men jag sitter ju här, nu och mår bra.

Men jag är så jävla lycklig så det inte är sant, mitt i all daglig vånda behöver jag bara se åt mina barn och min man och minnas hur bra jag har det. Har en fantastisk man, helt gudomlig! ;o)

2011
Ingen aning vad jag förväntar mig av året, jag ska sköta en del privata ärenden lite bättre kanske. Hoppas på att kanske hitta nåt jag tycker om eller står ut med - jobb.
Men mest önskar jag nog att det ska vara nog med intriger.

Men allra mest av allt förväntar jag mig att året kommer bli det värsta och bästa någonsin.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0