Pysslat

2011-02-15 - 22:02:14
Jag har fått en beställning till på söndag och det är så roligt !!!!

Hon ville ha ett par Baby allstars skor på tårtan och det är nåt jag inte har gjort ännu, vilket jag ärligt medgav till henne. Men jag sa att jag skulle få ihop ett par snygga ändå!
Kan ju inte vara så svårt tänkte jag, med rätt ritning osv.

Men nu har jag pysslat och provat mig fram. Och jag känner mig inte nöjd, inte riktigt men jag kommer komma dit - det är jag säker på. Kommer ändra en hel del i ritningarna då jag tycker att de är fel. ;)
Känns inte rätt, om jag tittar på en riktig bild på dessa underbart söta skor.

Men här är mitt test iaf:








EDIT:
Kunde inte låte bli, blev så missnöjd så jag gjorde en till för att slippa grubbla på att jag skulle fixa till den och hur. Men nu är det gjort, en snabb förbättring (ja förutom rosetten då, petitesser...;)), nu känns det bättre. Haha.



Postat av: Therese

Tittar in från forumet på FL! Måste bara säga GUD vad duktig du är!!!! Hur långt borta bor du från mej!? :) Är du konditor? Eller är det bara en hobby? Vill också kunna!! Obs, svara gärna i min blogg, annars kanske jag inte hittar svaret här igen :) Kram //Therese

2011-04-13 - 23:59:33
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0