Ibland undrar jag..

2011-02-03 - 12:18:46
..Vad jag tänker med!

Ska försöka förklara vad jag menar med det.

Var nyss till köket, göra mig själv en kopp kaffe. Men favoritmuggen har gammalt kaffe i sig så jag måste skölja ur den, häller i vatten och aktar mig för att inte hälla vatten i skålen under. Varför? Jo, för där i är det köttfärs från tacomiddagen och hälla vatten där är onödigt. Bättre med torrt så man kan lägga det direkt i papperskorgen.

Så jag koncentrerar mig på att inte hälla vatten där i och tänker inte riktigt, eller vete fan om jag tänkte alls, och upptäcker att jag häller ut vattnen mitt på bänken!!!
Så det rinner vatten längs hela och sen ner på golvet, jajaj... SUCK!

Sen ska jag ta trasan men den är snustorr så jag sköljer den och vattnet forsar rakt ner i skålen med köttfärs... GAAH! Hahaha.. Mina hjärna, (som är en enda stor muskel) måste också ha fått sendrag/kramp/bristning. Hahaha.

Jisses.. Men, kaffet är gott! ;o)

Postat av: Crazylicious

Hade detta varit ett facebookinlägg hade jag garanterat tryckt på gillaknappen :P

2011-02-06 - 11:01:52
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com
Postat av: mii

HHahahaha :DD

2011-02-07 - 11:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0