Träningsvärk!

2011-08-25 - 09:02:00
Hur nu det går ihop, lite lustigt hur känslor kan te sig och jag kan känna lite av allt på samma gång. ;) 

Nu spammar jag bloggen hära lite grann, med risk för att bli anmäld så lägger jag in ett inlägg till och skiter i om jag stör nån! (Hoppas ni förstår min ironi, alla gör inte det) Haha. 

Jag ska träna med en väninna idag, vi har inte setts på hela sommaren. Hon har varit svår att få tag på, folk som inte har barn eller folk överhuvudtaget gör så mkt hela tiden tycker jag. Är det bara vi som njuter av vardagen och varandra på helgerna? 
Jag förstår inte hur man orkar ha saker planerar 24/7... O.o 

Men jag är ju inte som andra. ;p
Eller? Kanske har missuppfattat alla andra? Hehe.. 

Drabbel. 
Iaf, skitglad för vännen har jag saknat, jag ska få träna samtidigt (hur bra är inte det!) men fick besked från CSN nu att det blir lite knas med bidraget så det måste också lösas, därmed är jag lite SNE. Tråååååk.

Jag AVSKYR när en säger ditt och den andra säger datt.. Kan de inte ha samma information? Trött jag blir..

Så nu ska jag sätta mig i flera telefonköer, men sen ska det tränas och vet ni vad?! 

Jag har träningsvärk!! :D Haha. 
På tal om det, ska man träna så man får träningsvärk varje gång för att det ska ge maximal effekt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0