Stor dag idag!

2011-08-12 - 09:57:00
Det var idag 4 år sen min son föddes och jag kan se tillbaka på den dagen med ett leende på läpparna. Det var en perfekt förlossning, med en perfekt make och perfekt barnmorska. :) 

Om man nu kan kalla det perfekt. ;)
Jag har bara min dotters att jämföra med som var en mardröm, så min sons var en dans på rosor. 

23.07 ikväll föddes han för 4 år sen, 4405g och 56cm lång! <3
Tiden går så fort, alldeles för fort men jag försöker njuta av varje dag som han är hos mig. Min underbara son! 

Idag väntar mest förberedelser men det mesta tar vi ikväll för idag ska Isaac få göra det han vill, vi ska också fika ute och äta de godaste kardemummabullarna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0