Hemskt dålig!

2011-04-25 - 20:23:21
Har jag minsann varit på att uppdatera min blogg, det var nåt drabbel där sist som kanske tömde mig på lust o ork att blogga? Haha nej inte vet jag, men så blir det ibland. Man hamnar i en torka eller finner att andra saker lockar mer; Tv, Film, Kopp kaffe på balkongen, sova, träning.. Ja nåt sånt.

Det är underbart vilket väder vi har!
Det har slutat i grillning, frukost vid sjön med familjen och en massa massa promenader. Jag har också Äntligen köpt mig en blomlåda som nu hänger vackert på vår balkong med jord och frön i sig. Jag har bara tänkt att köpa en sådan i ca 5år. Haha.. Jisses, vi har bott här i 5år snart.. Iiiisch.

Jag har också rensat ogräs framför vår port och sått några frön, det blev lite över och jag tänkte att dela med sig bör man göra och tar blommorna sig så tänk, kanske några mungipor höjs och glada tankar skänks för att de ser de vackra blommorna?
Haha, man kan ju hoppas. Jag hoppas fröna tar sig, har aldrig sått nåt i hela mitt liv förr men mina solrosor tog sig ju, de står 30cm höga i vårt köksfönster och suger sig fast på rutan som om livet hängde på det. Lustiga 'små' blommor. Hoppas de får de vackra gula blommorna sen också, vill inte bara ha en grön stjälk..

Jaja, detta kommer väl bevisa om jag har gröna fingrar eller inte. Sått vid graven, i min blomlåda och rabatten utanför porten. Nåt ska väl ta? Annars är det jäklarns illa ;))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0