Förkylning+Magsjuk?!

2011-04-05 - 14:09:13
Det är tydligen det nya som går nu.
Det börjar som en förkylning för att sedan sprida sig ner mot magen och ge en illamående. Folk har tydligen också spytt av det. Jag är dock inte så känslig, så spy slapp jag iaf. Men jag har mått skit i magen sen i lördags och har varit matt och sovit bort hela helgen i princip.

Men det är ju bra jobbat, 2 influensor på 3månader! Jisses, starkt jobbat men det blir väl så när man tränar. Nåt ont måste komma ur det och det är att man är mer mottaglig för "sjukdomar". Och i onsdags så tog jag i så benen domna, klart att kroppen inte orkar hålla borta virus som attackerar då.
Så blir helt enkelt och jag har varit jätte sur för det. ;)


Jag har nu gått ner 2,2kg pga detta men jag vet, jag vet... Kommer gå upp det lika fort igen. Men det var trevligt att se en annan siffra på vågen, om bara för några dagar! ^^
Mår bättre gör jag men inte helt frisk ännu, igår mådde jag lite illa och idag har bara en attack kommit men fortfarande täppt. Sådär jobbigt långt bak i näsan så man inte kan bota det med nässpray eller snyta ut knappt... Så slutar med näsblod. Haha.

Det är en prövning att börja träna igen efter att man har varit sjuk. Att bara komma igång igen men jag känner snarare att jag knappt kan bärga mig, just nu iaf. Längtar tills jag får gå tillbaka till gymmet igen, fruktansvärt rastlös just nu när man är mitt emellan sjuk och frisk.
Men jag måste ta det lugnt första veckan iaf, så kroppen kommer in i träningen igen och får återhämta sig som den ska.

Idag blev jag så uttråkad att jag synda.. Mmm.. Åt kanske 10st brända mandlar. Haha, gör mig inget, ärligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0