Lite gojs

2010-09-29 - 09:58:00
Var ju å hälsade på Yo igår och förutom allt renoveringsstök ;o) så var börjar hon få det riktigt fint hemma, det börjar bli ljust och fint. Och jäklar vad hon är duktig på att fynda saker, ni skulle ha sett hennes spegel, sååå vacker och jag är sååå avis. :oD

Men som en data inbiten människa som hon är så satt hon mestadels på detta viset:
Och sen ville hon inte vara med på bild för hon var inte sminkad, oh no! ;o)



Imorse tog jag ett par fina höstbilder med Isaac i löven, det ligger rätt mkt utanför dagis och vår lek på morgonen är att få det regna löv över oss innan vi går in. Så jag tog lite foton på när han kasta upp dem i luften. :o)

Det var dagg imorse som glimma så fint i solen och jag försökte fånga det på bild, inte så lätt dock när man inte har en ordentlig kamera men nu har jag iaf köpt Yo's "gamla" kamera och den har iaf 8 istället för min mobil som har 5 megapixlar. ^.^




 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0