Hälsa på Yo

2010-09-28 - 09:06:25


Gooood morgon på er, jaha jag har inte den blekaste om vad jag ska babbla om såhär tidigt på morgonen. Det är en väldigt fin höst morgon här hos oss. blå himmel, skinande sol och härliga färger på träden! :o)
Jag glömde kameran hemma idag, eller mobilen rättare sagt, hehe. Så det blev inga bilder men häng inte läpp för jag ska ut snart igen, kan jag bjussa på lite bilder.

Jag tycker en blogg är mkt roligare med bilder i också, som när ett barn letar efter en bra bok, är det inte bilder i kastas den iväg. ;o)
Och ja, idag ska jag hälsa på Yoanna, länk via bild.                                       
Hon har ju gjort om så mkt hemma så man blir nyfiken!! Och jag tror nästan att jag kommer bli lite avis, för på bloggen såg det riktigt fiiint ut!!! ;o)

Tar med mig ett par hemmagjorda bullar så hoppas vi att hon bjussar på kaffe :o))





Föresten, kolla vad min Aloe Vera blomma börjar bli stor. Den var ju så mini förut ^.^






Postat av: Linda

Jag hoppas att jag inte sumpar min chans om ja ringer igen. De kanske tycker jag är jobbig. :S Man vet ju aldrig.

Kram Liiiii

2010-09-28 - 09:21:22
URL: http://ljeriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag ringde först för någon vecka sen. Då sa han att ja ringde lämpligt för de skulle ha in folk. Sen ringde ja förra månagen å frågade när de skulle anställa. Då sa han snart. Han skulle prata med de som höll på med anställningar. Sen skulle han ringa mig. Har inte hört nått. Jag vill typ veta exakt när de vill ha in folk typ han kunde väl säga november tex så man vet ungefär. Sitter ja å väntar på att han ska ringa i flera månader, fast han inte gör de eller ringer å säger att ja inte fått de... så är de ju onödig tid.

2010-09-28 - 09:42:06
URL: http://ljeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0