Fredag o mkt att göra

2010-09-24 - 09:54:06

Japp, har rätt mkt att göra idag och så sitter jag här, som vanligt så måste jag kolla olika forum, sidor innan jag börjar med det viktiga i vardagen. Haha, jäkla internet och förstöra mitt liv. ;o) Ähum... hehe.

Efter detta inlägg ska jag modellera kallor (det är en blomma, för de som inte vet) och det ska bli ett helt gäng och då menar jag runt 50 st! Om inte mer, får räkna lite mer noggrant senare. Jag ska göra en bröllopstårta till min barndomsväns mamma till imorgon, och de vill ha en svävande ställning, 3 våningstårta men kallor och murgröna på. :o)

Sen efter kallorna måste jag ner och handla grädde för att blanda ihop ca 9 liter mousse O.o Hehe.

~

Igår titta vi på film igen, Legion, heter filmen. Med änglar och Gud som tappat hoppet på människan. Det är egentligen en jäkla bra story och den kunde ha gjorts mkt bättre absolut. Men, jag är såld på änglar och allt som har med fantasy, övernaturligt och det som inte finns i vår värld. Så, jag tyckte om den men måste ändå erkänna att den var på gränsen till en B film men den klara sig precis, enligt mig då (inte enligt min man). ;o) Men snälla, änglar.. Vad tror ni, klart jag är såld!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0