Choooooklaaaad

2010-09-26 - 12:25:41

Måste klaga, jag har glömt hur förbannat sugen man blir på choklad när man har mens. Iaf jag, det är helt sjukt O.o det är verkligen som en drog för mig och allt blir så mkt bättre. Haha. Jag hade ju mens med spiral men det var små små blödningar och inga sug efter choklad och efter 2½ år med den hade jag glömt bort begäret och inte ätit nån choklad alls, nästan.. Nu.. jisses.. ser jag choklad så attackerar jag. haha... :o>
(byta prev. medel)

Chokladgalen.. igen. skit.

....och nu, måste jag få nåt vettigt gjort.. typ, diska eller klä på mig. ^.^
(springer till köket o smyger i mig en bit choklad...mm..njuuut)

Mmmmm let me drown i your sweet sweet toxic sweetness... hahaha.








Postat av: Erica

Haha det är galet vad lite choklad kan göra;)

2010-09-27 - 09:28:48
URL: http://itan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0