Snygg idag... (?)

2010-10-06 - 14:07:52
...eller bara överdrivet kåta killar?
Så var jag extra snygg idag eller är det inte på grund av mig. Eller är det för att jag har ägglossning just nu så killarnas blickar och gester dras mot mig? Ja, det är framforskat tydligen, att killar känner av när tjejer är fruktbara. Tydligen nån doft, signal eller nåt vi sänder ut som bara grabbarna (läs djuren) känner av!!

Åt frukost på fiket innan mina ärenden och vad stöter jag på, en kille som synar mig uppifrån o -ner och klär av mig med blicken i princip. Visa att jag såg vad han gjorde och han titta bort. Men jag såg i ögonvrån att han satt och tittade på mig då o då. Trevligt för hnm under frukosten då ;o)

 


Senare var jag på loppis och gjorde några riktigt bra fynd(!) som jag lägger upp senare, sen bestämde jag mig för att promenera den långa 6.6km sträckan, för att vara exakt (eniro), hem. Jag har väl gått sisådär i 5-10min så åker det en bil förbi, jag såg i ögonvrån att de titta extra, stannar till och knackar på rutan. Första jag tänker på, "jaha, nu har jag tappat nåt eller vägbeskriving" men icke, där inne sitter byggkillar mellan 20-25 och gör en runkgest... Och jag blev full av skratt!!
Ni kanske tycker det är äckligt och visst är det vidrigt men det är löjligt! Hahaha, herregud!

När jag gått en bit till, njutit av friska luften, svurit över att jag tog mina skor med (liten) klack och inte ett par mer bekväma så åker det en motorcyklist förbi. Han fastnar tydligen med blicken på mig för länge och kör lite väl nära bilen framför. ^.^

Hahaha, ja vad ska man säga.. ;o)

Fick ett par fina bilder på vägen hem! :o)







Postat av: Crazylicious

busvisslar

2010-10-08 - 20:47:57
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0