Halloween Kalas imorn

2010-10-22 - 09:30:32

Japp, och jag har mkt att stå i men jag vet inte vart jag ska börja. Med tårtan kanske?! Min dotter klänning har jag redan köpt, den är jätte fin och inte alls farligt dyr.
Hon ville vara vampyr och sen häxa, sen går det så, fram o tillbaka. Alltid ett velande.. ;o) Så jag hitta den perfekta klänningen som man kunde vara både ock i, enligt mig iaf!!

Idag bär det iväg till täby!



Den har en hårdplats vajer längst ner som håller ut klänningen, ni ser om ni tittar noga ;o) Sen så står kragen upp av sig själv, den kan även ligga på axlarna om man väljer det.


Postat av: Hanna

Wow vilken klänning! :)

Tack för tipset om att lägga en mall på pumpan! Opyssliga jag hade inte ens tänkt så långt :P

2010-10-23 - 06:52:00
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0