Kommentarer, Spel etc..

2010-11-20 - 11:31:48
Tackar C, jag ska kika lite extra, dock har jag läst som en jävla galning men lite till skadar väl inte.. ;o) Så du spelar, hunter? Mkt intressant! ;o)
Anna, Ofc menar jag dig med award!!
Erica, Nej försent och jag vill inte sluta ;o)
Är ju fan alldeles för skoj för att sluta spela, och jag har inte mkt hobbys och detta är min, haha, spel gillar jag!


Har inget att skriva idag riktigt..
Igår körde jag LK (Lich King, sista bossen) med min gamla guild, de har kämpat länge med att ta ner fanskapet (var med när de börja men hoppa av guilden för att jag tröttna på spelet). Erbjöd mig igår att ställa upp om de behövde en hunter, o vips så ringde de. Det var kul och de lyckades, så grattis grattis!!
Alla fick achivement utan jag o en till, ge mig igen, kul med det ju.. ;D Smäller till så vackert på skärmen och känslan är bra ljuvlig.. Haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0