Hur "worgens" kom till

2010-11-26 - 12:47:54
Nu är det så att jag har en väldigt rolig person ("C") som kommenterar min blogg då och då (jag tycker iaf det, kanske trist humor, " its a shame to be you, in that case"!). ;o))

Så jag måste dela med mig, fick mig att skratta!! xD
Men det är bra, har jag nåt att lägga in i bloggen när torrperioden ligger på !!! *skratt

"Hehe, jag tycker du lyckades hitta en perfekt bild.
I mina ögon ser han ut som ett barn på julafton, precis fått sin nya Leksak (Cataclysm) och försöker febrilt logga in och därav spammandet på tangenterna.

Och så kom worgens till...
."
Http://baylake.eu/worgen.jpg
 
Postat av: Crazylicious

Haha, så det är Chris som är C! Världen är bra liten ^^

2010-12-02 - 14:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0