Julgodis

2010-12-22 - 09:13:46
Jaaa, jag har bakat julgodis och jag lyckades med knäcken!! Underbart! Den är hård och go men smälter sen i munnen när den blir varm.. Mumma. Sen har jag gjort rischoklad, det kanske inte är en favorit hos andra men jag älskade den som liten och ger mig goa minnen. Enormt pirr i magen och minnas hur det var att vara liten på jul. :o)

Jag gjorde ett jätte fult pepparkakshus. Haha, köpt såklart. Hitta inga av mina spritssaker, varken påsen eller tyllarna eller kopplingar... Så jag tejpa och höll på. Haha. Jag kladda gärnet, gjorde inget för att den skulle bli snygg!! Det var kul, att bara kladda och slicka sig om fingrarna när jag helst ville.

 

Idag blire kola och chokladkola som ska göras. Mums!


Och igår färga jag håret också... Mmmmmminnsann.... Och jag blev brunett. Sigh.. Attans.



VI KÖR EMO IDAG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0