Nya tårtor

2010-08-06 - 18:33:27

Jepp, ikväll ska jag se till att lägga in lite nya tårtor som jag gjort i min tårtblogg. :o) för den som är intresserad. :o)

Ikväll ska jag också ha en myskväll för mig själv, min man ska på firmapartaj (igen) men det händer ju inte så ofta, som max 1 gång per år får man höra. Haha, tjena, de har redan varit ute 2, nu 3e ggn. Om jag inte tom glömt eller förnekat att det har varit fler ggr. Hehe, jaja bara han har trevligt så. :o)

Hitta ingen bra film.. Så, vad ska göras dådå? Se om det kommer nåt på tv, annars blire att spela lite kanske. :oP

Men fy 17 vad trött jag är O.o

Postat av: Erica

Ikväll e det din tur=)

2010-08-07 - 18:14:08
URL: http://itan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0