Solen skiner

2010-04-28 - 07:53:36

..nu på morgonen och man känner genast att humöret åker upp. Men jisses så trött jag är, ögonen vills inte riktigt hålla sig öppna. Men samtidigt känner jag mig utvilad... Eller så låtsas kroppen bara för att orka. ;o)
Måste bjuda på en sommarbild vi tog på Gotland:






                              



Jag fick sova hos min son inatt, han skrek och skrek, skrek.. Så Fort man varit in och tröstat o satt foten utanför dörren började larmet igen. Och det var inte nådigt, det var som om han var skitförbannad! Om nån funderar på 5minuter metoden, att vi kanske ska testa den, hehe funkar inte - det slutar med att han går upp och letar efter oss. Sen har vi självklart gjort så att vi lagt hnm om o om igen, men det har hållit på fram till kl 03 när det är såhär så sova med hnm i hand säng har visat vara det bästa.
Men ajj vad ont i knäna man får av att ligga med benen vikta. Helt sjukt, kändes som om de hade gått av de 100 ggr jag vakna inatt. :oS
Så det är antagligen därför som jag är så trött... Gäsp!



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0