Helt jävla död

2010-04-29 - 08:09:45
Men inatt sov jag iaf i MIN(vår) säng. !!
Min hjärna kan inte riktigt tänka men nu somna jag efter kl 01 också..

Hade nån mysko dröm:
 jag jobbade på ett dagis, där barnen hamna i fara (kommer inte riktigt ihåg vad, men nåt farligt på marken) och ingen pedagog ville springa så jag sprang barfota. hmm.. tog hand om några dagisbarnen och så skulle jag gå och köpa lite mellis, så de fick vänta, gick till affären intill och när jag sedan hade gått runt i den en stund upptäckte jag att den bara blev störra och större. Jag gick vilse, paniken spreds sig, BARNEN!
Tillslut hitta jag ut för att finna mig själv på andra sidan byn, och det började bli kallt. "stackars barn, stackars barn" Föräldrarna kommer bli skogstokiga!
Jag satte på en gps!! Haha!! Så jag hittade dit jag skulle för en gång sprang jag förbi och fick börja om från börja. Lugnade mig, joggade till barnen och hittade dem frusna i lekparken. "Kom så går vi in och dricker varm choklad!"

På vägen upp, (hade fått en ny lght av en avliden släkting), mötte jag en tant som frågaom vi skulle utnyttja båtplatsen nere vid hamnen. Öh, ne den kan du få låna om du vill.
Sen var det en massa annat mysko... :oD

Mina barn var också med där i drömmen, usch. Kände mig som en jätte hemskt människa.

Morgonens Mys
Mysa men mamma framför bompa
Kramas kramas kramas
Titta i ögonen och sen le stort
Pussa  katten

Morgonens hyss
Gå i lådan och äta maränger
Springa efter och terra katten
Hälla Oboy på golvet (men han torka upp det själv)
Köra in med bilen i hyllan
(Vägra lyssna på mamma)








Postat av: Anna

Hahaha!! Vilken rolig dröm :D

2010-05-03 - 21:00:23
URL: http://baylake.eu/mammamu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0