Godmorgon Solstrålar

2010-04-07 - 09:09:42

Ja, inte var jag en solstråle direkt. Jag är inte på dpligt humör men är så hemskt trött, får sluta lägga mig så sent tror jag för nu måste jag sova ikapp några timmar igen. Det är som att jag knappt vaknar och stänger av larmet i sömnen, visst det händer ju tänker alla men nu har det hänt varje morgon i snart 2 veckor! :o

Så, jag bytte larm och imorse vakna jag. Men usch så hemskt det larmet var... hehe.. Somna i soffan med sonen i famnen (2½ år 19kg, han är inte så liten ;)) men oj så mysigt det var. Men vakna 10min efter då han hade gosat färdigt. Snålis! :>


EEG:t visa att allt såg jätte fint ut! Det är inga skador, allt är som det ska. Underbart!!
Feberkramper gör oftast ingen skada förutom om de är långvariga eller väldigt envisa med att komma flera korta efter varann, då finns det en chans. Vilken var fallet för Isaac, men skönt att all var bra. :)
Detta påverkar inte intellegensen eller utvecklingen på ngt vis, ville hon också påpeka - vilket man inte tänkt på själv men som troligtvis skulle ske i eftertanke, så det var skönt att hon nämnde det också!

NU iväg till dagis..
Btw, jag är magsjuk.. Trevligt va?! ;)




Postat av: Anna

Så skönt att få bekräftelse att allt är bra till slut :-)

2010-04-08 - 11:27:13
URL: http://baylake.eu/mammamu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0