FAN

2010-04-24 - 22:29:55
Ibland suger det vekligen att vara den enda av mina vänner som har barn (ok inte den enda, men av mina vänner som känner att de kan parta ibland) Missförstå mig rätt nu, men jag vill verkligen komma ut nu och DANSA!! IDAG, IKVÄLL!

Och ingen kan.. Eller har andra planer. Jag kan ju inte vara sur på dom, självklart inte, jag fick ett ryck, impuls. Nåt man inte har så ofta när man har familj, typ kanske 1 högst 2 ggr om året som man känner att nu jävlar, idag vill jag ut och dansa!
Men ingen kan när mina infall kommer.. Så jag är sur. Ja, jag är SUR! Jag vill parta, vara 25 igen och FRIII (missförstå mig rätt igen, haha) Nä men leva lite, njuta lite, inte bara vardag... snyft.

Men men, bara att komma över och inse att man är gammal nu som mamma!
The party life is over, finito, nobody wants me ! xD

Hahaha... Aaah skönt. :)

Postat av: Anna

Gumman då! Skall vi ta en utekväll ngn gång i sommar? Samla ihop ett litet gäng tjejer och bege oss till stan och dansa och ha det trevligt? Kram!

2010-04-25 - 16:45:19
URL: http://baylake.eu/mammamu
Postat av: Mica

Hm, konstigt. Försökte gå in på din blogg och skriva nån kommentar men det gick icke.. Har du blockat mig? :op



Ja, det vore super! Jag är på iaf! :D

Trött på att bara sitta hemma... -.-

2010-04-27 - 07:02:37
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0