Lite smått om Halloween.

2009-11-05 - 11:16:24
Då är det min tur att vara lite hänging, helt sjukt vad man kan få saker när man har barn på dagis. Rena rama bakteriegropen det där. Så efter dagis, när jag var och köpte lite snus (Ja, jag snusar) så hitta jag detta:


                                                             

Man måste ju bara prova, med kaffe till, en snöig dag som denna. Ja, det Snöar! Tyvärr så när det landar på marken så försvinner det på en gång. Lite trist, vore härligt med den vita snön i mörkret nu. Då hade man säkert fått ännu mer julkänsla när man äter denna. :)

Kan lika gärna lägga in lite pysselbilder från Halloween, pumpor jag skurit och lite fingers. ;) (Ursäkta den dåliga bildkvalitén)



                  
              Devil.                  Ser ni Lien?                Smaskigt! ;)

Ja, jag gillar att pyssla. Väldigt mkt. Fingrarna är Fingers med sockerpasta runt om, ögonen är sockerpasta och blodet är pasta färg. Helt ofarligt att äta. ;) Dock var alla fegisar på festen vi hade, ingen vågade äta dessa, fick nästa tvinga dem och då var det minsann inget stopp på dem. Haha.
Ska se när jag kan fixa resten av korten från våran fest, dekorera är det bästa jag vet så det var riktigt kul. Badrummet var "läskiga rummet" med blod lite här och där (hela badkaret fullt), shrunken heads och eftersom min man tycker det är så vidrigt med dockor, satte jag upp några blodiga där inne också. ;)

Spindelnät i nästintill hela lghtn, massa spindlar, ljus överallt, kuslig musik och maten var en, tjaaa, den blev inte så lyckad men, en gås/höna/kalkon med avhuggen hals o lite blod på salladsbädd. Gästerna tyckte det var kul iaf! :)

Mkt roligt var det!
Postat av: Yoanna

Åh vad fin din blogg blir!! Ja festen var GRYM, ska fixa bilderna på en skiva till dig... :-P



Pöss på dig!

2009-11-05 - 14:09:23
URL: http://tigilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0