Godmorgon!

2009-12-16 - 07:40:25
Ojojoj, vad jag har varit dålig på att skriva här, igen. Haft prestationsproblem när det gäller Novellen men nu börjar den samla sig i huvudet igen. :D
Det händer inte så mkt spännande i mitt liv, så babbel har jag inte så mkt att skriva om.

I måndags var det Lucia på dagis och Oj så duktiga barnen var på att sjunga, vad många låtar de hade lärt sig. Sjöng för full hals med stort leende på läpparna. Underbart!
När min son såg mig så blev han lite ledsen och ville till mamma, men det gick över som tur var och han stod o skratta och skutta, betedde sig som en liten pajas med glimten i ögat. :)

Min dotter var en Pepparkaksgumma och min son en Tomte!

Det enda negativa var ju att det var utomhus och det var iiiiiskallt! Och när det har varit plusgrader länge nu är man inte beredd på en sådan temperatursjunkning så jag stod och frös tårna av mig, tillslut domna de bort. Brr!







Och på fredag åker granen upp!!!! :D

Tjingeling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0