Sovmorgon

2011-11-05 - 15:10:34
Till klockan 11.00

Det är inte illa, jisses så trött jag var. Så blir det om jag håller mig vaken till klockan 01 3dgr i rad. Jag är inte 20 länge.. Buhu. Hahaha. Det är inte åldern utan allt annat, barn, hund, hem, räkningar, make... ;)

Idag är maken och sonen till täby igen, sonen ska få ett nytt spel eftersom han har fått 10 stjärnor. Vi kör det systemet här hemma, försöker bryta hans "negativa" beteende och bara fokusera på det positiva och för varje 10e stjärna (som har samlats under en vecka) får han nåt litet. Nu är det inget dyrt spel eftersom det är till playstation2, så rika är vi inte. ;)

Jag har passat på att ensamträna Bowee och samtidigt tagit en fika men Erica, idag klarade han ca 50min. Det är 5min mer än förut, 45min har han varit ensam hemma några ggr och nu ökar jag med 5min några ggr. Jag vet att han inte klarar 60min än, det råka bli så länge en gång av misstag och då låg det sönderrivna tidningar (vart han nu lyckats få tag på dem?).

Långsamt fram, han är ju trots allt sjukt duktig redan för sin unga ålder. :)

Nu ska vi träna lite, vardagslydnad. Det behöver han, igår var jag lat och vi bara vila och hade vanliga promenader. Tyckte dock att det behövdes efter han miljöträning/passivitet.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0