Sen kväll på gym

2011-03-22 - 21:31:55

Har varit ner på gymmet och idag blev det länge där. Jag tog med mig vännen och min syster för att få dem att känna på gymmet, de båda har gratis prova på. De ska också köpa sen så det är kanon! :)


Det blev rätt lugnt dock, jag tog i imorse så mkt och imorn blire styrka. Blev lite cross-trainer, prova även att springa 10 min i 8km/h som en tjej tipsa om. Och ja, det var mkt lättare å i den farten kan jag springa längre men dock, är sen så långsam att det nästan blev trist, MEN imorn ska jag springa långsammare och se hur långt jag kommer innan jag stannar. ;)


Totalt, ca:
Tisdag: 775 kcal på gym + 290 kcal stegräknare = 1065 kcal


Känns bra och jag är inte ens utmattad, kroppen har fortf mer att ge. Har även bokad min på Indoor walking på torsdag, det ska bli spännande :)

Stötte också på tränare på vägen ut, "Är du här nu o tränar igen!?"
"Bara lite!" :P

Gnajt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0