Rusk!

2011-03-11 - 10:05:02
Regn och rusk, nästan. Mer snöblandatregn... det är ju spännande!

Tack "C" för låten, den pigga upp. Snällt av dig! :)
Ville lägga in den här i bloggen som man ska kunna göra men blogg.se ville helt enkelt inte. Tycker inte om när saker inte funkar som de ska. Morr! ;)

Laurent Wolf - No stress

Mår mkt bättre än i tisdags, den var nån som hade grävt en grop nånstans och glömde lägga tillbaka jorden, så jag snubbla i den helt enkelt. Mkt elakt tycker jag, mkt elakt!
Jag är lite latare med min träning tycker jag, iaf när det gäller Jillians, men det börjar bli så trist. Samma sak varje dag. Jag gillar lite mer omväxling, när man promenerar kan man iaf ta olika vägar ;)

Änsålänge har jag kommit upp i ca 3226 kcal brända denna vecka. Sen vet jag inte hur saker och ting stämmer men på ett ungefär. Känns la bra. Idag har jag satt upp Jillians på schemat och sen lite dans, bara för att det är roligt. jag behöver lite styrketräning, har inte gjort nåt sånt denna vecka, eller ja i måndags blev det Jillians visserligen.

Har äntligen fått upp takten och småjoggar då och då, det är skönt om de nedrans skorna inte gav mig skoskav.. Argh! Men, plåster på och så kör vi igen.

Jag har tyvärr inget annat att dela med mig idag, nu ska jag träna tänkte jag. Var ute innan frukost och tog en promenad men vet inte om det är för mig, min kropp orkar inte riktigt med det. Får så lätt blodsockerfall, men jag ska ge det en vecka såfår vi se om det bara handlar om vana eller inte.

Tjingeling, plaska på - det är kul även som vuxen! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0