Rekord!

2011-03-25 - 19:10:56
Idag har jag haft trevligt besök av en vän, drack massa kaffe, snacka skit och sedan gjorde jag oss lite lunch. Som hon sedan snodde receptet, det är bra betyg det ;))

Häpnade över att det började snöa, när det var så vackert väder på morgonen och sen rätt om det är så börja det hagla också. Sen 3min efter sken solen igen. Ja, Mars har som vanligt svårt att bestämma sig - Vår eller Vinter? Neejeee vi tar både ock, mkt roligare så!! :D

Sen lugna det ner sig och jag kunde knata ner till gymmet. Det kändes bra att komma iväg! Jag börja med 5min gång, sen 5min jogging för att värma upp ordentligt. :) 

Styrka 30min, blev det visst.. Hade ingen koll på klockan och bara körde på. Jag hade bestämt att jag skulle jogga 5km idag också, jag ville springa hela biten men har aldrig nånsin sprungit så långt. Men jag körde på ett lugnare tempo idag 8,5km/h och det gav resultat! 

Jag sprang hela 5km på 32min!! Utan stopp, hela vägen fram! Tjohooooo! :D Sista biten ökade jag farten rejält. Jag är så jävla stolt och var så stolt, ni skulle sett mitt leende !! Hahaha :D WOHO!

Efter att ha gått i lugnt tempo igen så kände jag att jag hade mer att ge och sprang 1 halv km riktigt fort, vrida ur trasan så mkt det bara går och sen var jag snurrig kan jag lova!
Nej fyfan vad jag är nöjd med dagens träning, det var inte illa pinkat, på andra försöket! 

Hela tiden överraskar jag mig själv om vad jag egentligen är kapabel till and I like it!
Man kan mer än vad man tror! ;) 


Underbart, underbart -  Jag är nöjd!
Postat av: C

2 minuter snabbare på 3 dagar, det är grymt bra förbättring, kändes det lättare när du sprang eller var det ungefär lika tungt?



Ska bli kul att se hur långt ner du kommer i tid! Go go go!

2011-03-30 - 11:31:31
URL: http://baylake.eu/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0