Tårtorna fyllda

2011-06-09 - 12:26:44
Och jag kommer inte hinna träna.. Blä! Jag måste städa köket, nu är det bombnedslag igen.. Urk. 

Diska... Men jag har varit duktig för jag diska INNAN också, la ner massa i maskinen och städa undan. Annars blir det att jag skjuter till med armen/händerna i ilska om att det är för trångt o så går nåt i bitar. Been there done that ;) 

PUST, många bilder ;P Hahaha.

Det vita är marsanpulver som jag har i min bärmix. Jag har det lite lyx o beställt hem ett naturell mousse PULVER så det är bara att blanda med grädde och önskad smak ;)
I detta fallet är det samma som förra veckan, då det var önskat även i denna tårta. Bilder visar lite hur allt går till, för den som är intresserad. Och det var roligt för mig att göra nåt annat medans jag fyllde och höll på... :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0