Stök

2011-06-08 - 13:00:51
Det värsta med hemmabaket är att det blir så fruktansvärt stökigt, och ändå så har jag städat undan 2 gånger redan. 
Usch, jag gillar det inte men jag är också expert på att lägga ifrån mig saker lite här o där när jag håller på. Jag är som i nån trans och tänker inte alls på mer än det jag håller på med.

Stackars barn som tex kommer och ska fråga eller prata med mamma, inte mkt går in i min hjärna när jag jobbar med nåt skapande. "mm mm" får barnen höra och sen hör jag: "Mamma, får jag det?" Eller så har jag sagt ja till nåt som att de får ta sockerpastan och äta den.. Haha. Stackars barn! :) 

Men nu är nästan 3 tårtor klara, ska bara på en liten lapp med Glad Sommar på och spritsa en kantbård. Måste också ha mer florsocker... Det här blir bara dyrare och dyrare ;) Grr!

Stök:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0