Illamående

2011-06-20 - 14:53:34
Numera får jag ett sånt illamående efter att jag har tränat eller under ett pass kan det också förekomma. 
Det hindrar mig lite i att prestera mera men inte stoppar det mig helt. ;) Det är inte någon mysig känsla men det kanske är för att jag tar i mer nu än förut? 
Eller är det nån kemisk reaktion i kroppen som händer? Nån som vet? Ash, får väl googla lite. 

Spinningen var najs idag, jag tog i massor men jag har verkligen svårt för att cykla fort som fan och stå samtidigt. Mina lår skriker rakt ut och tillslut ger de vika. Haha, så jäkla klen! 
Men det ska fixas! 

Det blev ett medelhårt styrkepass, 130situps och innan allt körde vi lite cross på 30min. Men jag lyckades inte skrämma henne, hon körde i sitt eget tempo vilket jag manade henne att göra hela tiden och inte i mitt. Hon var duktig. :) 

Men det blir inte samma fokus riktigt, från min sida, folk ska ju prata så himla mkt, haha. Jag har blivit en enstöring i min träning tror jag.. :P 

Lunchen i magen, 1 kopp kaffe på väg ner och snart kommer dotran hem. Tvätten väntar!


Spinning - Tuff 45 minuter 513kcal
Situps - 5 minuter 43kcal
Stretching - 10 minuter 27kcal
Styrketräning - Medel 30 minuter 163kcal
Crosstrainer - Tuff 27 minuter 235kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0