Hemma med sonen

2011-06-22 - 08:55:00
Änsålänge är han hyffsat lugn men snart kommer det krypa i brallan på han, han är inte så sjuk längre, igår var han hängig men idag pigg som en nötkärna. Ungar är lustiga :) 
Men det är bra att han får vila sig lite. Han blev dock tokförbannad på mig när jag sa att han inte skulle gå till dagis idag, gorma och skrek och ville inte vara hemma med mamma. Han hade ju gjort fina teckningar till fröknarna.. Min lille :) 

Sen var det bråk med dottern om kläder...igen. 
Vi prata om det igår att hon skulle ha på sig samma kläder som då och det var inga problem. Men imorse så blåneka hon att hon nånsin hade sagt ngt sånt och ville prompt ha kjol!
Men tillslut gick hon med på att ha samma som igår. Lilla stumpan, alldeles för lik mamma!! ;)

Träningen kommer väl bli nån form av hemma träning, det var länge sen jag gjorde jillians tex, jag kanske skulle ta och prova på den i 25min. Lite extra armhävningar och situps kanske.

11.30 är det sjukgymnasten, sonen får följa med. Han brukar vara duktig hos läkarn. Får vi se vad de säger! 

Snart är det fredag och jag ska måtta mig för att se hur mkt jag har gått ner sen 70dgr tillbaka, jag har inte tjyvkikat och det ska bli spännande, nåt måste ju ha hänt !! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0