Gammalt linne

2011-06-14 - 08:38:05
Som jag använt kanske 1 gång i mitt liv. Den var på rea för.... 8år sen tror jag att det var. Köpte den i impuls, den var ju fin, diskret och somrig! Men jag såg ut som en korv i den, så jag använde den bara en gång.

Nu hitta jag den i källaren och tänkte, detta ska bli en utmaning, att komma i denna och INTE se ut som en korv i den. Jag tog på mig den nu, idag, och den sitter inte helt tokigt, eller? 

Dock kommer jag få tampas med mina breda axlar för evigt..
Gammalt linne *Pic - Bild 1
Gammalt linne *Pic - Bild 3
Postat av: Hanna-mamma till Bianca

Skönt att höra :)

Ja, det är jättekul att följa dina framsteg! Jag blir alldeles taggad inför hösten, haha. Och kul att linnet passar :) Jag har massor med kläder som jag inte kommer i idag..men planen är att jag ska göra det om ett år :)



Med oss är det bara fint! Magen är stor och tung, men det är inte lång tid kvar nu. Bianca blir också större, förståss :)



Hur går det med plugg-planerna? Det var det du ville göra till hösten va?

Kram!

2011-06-14 - 16:44:32
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0