Dag 8 av 70 !!

2011-06-16 - 10:35:00
Ja, nu är det inte lång tid kvar. Men jag tror jag kommer nå mitt mål i måtten iaf, jag har goda aningar och jag känner att min kropp vill gå samma väg som jag. 

Mer och mer kläder passar, mer och mer gillar jag att titta mig själv i spegeln och kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Det är roligt, men jag har nog blivit lite av en spegel apa... *generad

Men det får man väl ändå, se på sig själv med ett leende och äntligen vara stolt över sig själv, börja tycka om sig själv och inte längre gömma sig och skämmas. (Lång mening det blev ;))

8dgr kvar!!! 
Idag blir det Indoor walking och styrketräning IGEN för imorn är skolan stängd så då är dottern hemma. Hon ska dock få gå till barnpassningen på gymmet imorn (det tycker hon är kul) för mamma ska på spinning-puls pass! :D 
Sen efter det ska vi åka och shoppa kläder åt tösan, bara vi två! <3

Jag är positiv, hemskt positiv - så det nästan är läskigt och jag önskar er alla positiv energi och samma grymma GO som jag känner nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0