Uttråkad med NOLL motivation!

2011-07-13 - 07:57:12
Läste ni det där? 
Det känns underligt att inte ha någon motivation, jag tänker inte börja äta som en soffpotatis igen men det gäller träningen. 

Jag har ingen motivation till att ta mig ner till gymmet, det har blivit så trist.. Alla gruppträningar är borta pga semestrar och det finns bara ett fåtal på kvällar. 
Det är tråkigt att gå till gymmet, köra samma styrka, samma cross och samma core övningar.

Jag behöver ombyte! 
Men vad ska jag hitta på.. Jag vill ha konditionsdelen med, cykla är så jäkla trist om det inte är spinning. Försökte sätta mig på cykeln en gång men klev av efter 5min. 
Trappmaskinerna är sjukt tråkiga och jag fattar inte hur man gör, gåbanden då? Gågågågågågågåååå på ett band, näe tack! 

Jogga då? JAG FÅR INTE! 
*mummel mummel* 

Så ngn ge mig tips snälla, kanske bara tar en lång promenad idag då. Nästa vecka har jag och barnen semester, då lär det inte bli mkt träning alls. Ensam semester med dem i 2v.. Sen kliver maken på. 

Inte så motiverande inlägg kanske, och usch vad jag är TRÖTT!
*Klunka kaffe*
Uttråkad med NOLL motivation! - Bild 1
Postat av: Hanna-mamma till Bianca och Matilda

Taack så mycket :) Vi är så stolta så. Hon är både en kopia av mig och jättelik storasyster, konstigt nog, eftersom Bianca är en kopia av sin far :)



Hoppas motivationen kommer tillbaka snart! Du har ju varit galet duktig så det är inte konstigt att det kommer en svacka ibland!



Stor Kram!

2011-07-13 - 16:01:29
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0